Blogger Templates

Pages

Followers

Saturday, May 28, 2011

last post in MAY

assalamualaikum dan salam sejahtera semuanya. ^^

baru habis packing barang kerana saya perlu pulang ke kolej. adoiii mula-mula aku rasa bulan 5 ni macam lambat je berlalu. aishh alih-alih dah akhir bulan. tup-tup aku dah kena balik kolej. cuti yang tak sampai sebulan ni cepat sungguh berlalu. tak boleh cuti lama lagi ke? hehe. padahal cuti sekolah baru je start. adik aku baru je balik umah. aku pulak yang kena pergi. nak gosip-gosip lama sikit tak boleh. haha. maybe this is lasy entry from me. tak taw bila pulak aku boleh update belog ini lagi. okeyh la. bagi semua yang senasib dengan aku ini selamat sambung belajar and hepi new semester! :)

got to go. bye bye. jumpa lagi. have a nice day to you. =)

No comments: