Blogger Templates

Pages

Followers

Wednesday, May 25, 2011

ketakutan hari semalam

assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

ingatkan nak update belog busuk ni semalam. tapi penat sangat sampai tak larat nak menaip. haha. pagi2 buta aku dah kena jumpa doktor gigi. hajat di hati nak tampalkan gigi ni walaupun takot. punya lah tunggu giliran aku masuk jumpa doktor aku rase muka aku ni dah mcam tak ada darah. punya lah sampai sebulan aku kumpul kekuatan nak jumpa doktor. doktor gigi je kot. haha. sampai turn aku, nak wat macam mana lagi. masuk je lah jumpa doktor.

doktor yang cantik(dyc) : saya cek gigi awak dulu lah. *lpas beberapa saat
lubang gigi awak ni dalam sangat. kalau awak nak saya tampal boleh je. tapi saya boleh tampal atas je lah.


aku : aduh doktor. abis tuh saya kena wat ape? cabut jelah. boleh kan?


dyc : boleh tapi saya tak syorkan awak cabut. sebab gigi awak semua okeyh. cuma yang 1 tu je. *kembang hidung aku ! hahaha kalau awak cabut gigi awak, nanti gigi awak jadi jarang2. awak tu muda lagi. lebih baik awak buat rawatan saraf gigi. tapi kena ada komitmen masa. awak pikir2 dulu lah erk yang terbaik.

gembira dan sedih. gembira sebab tak perlu cabut lagi. sedih jugak sebab lepas ini mesti ada masalah lagi yang akan mendatang.

lain pulak cte malam nya. ketakutan yang kedua. result aku da. punya lah terketar-ketar tangan ni nak cek result. bukan apa. takot ngan FM je. tak nak repeat. tapi syukur alhamdulillah semuanya berjalan lancar. terima kasih Tuhan diatas rezeki ini. :)

huahuahua. tak ada kena mengena pun. bosan punya pasal basikal adik aku pun boleh laa naik. :)

okeyh laa 
see ya.
have a nice day to all. 
=)

3 comments:

Eila said...

aku tau kenapa ko letak picture naik basikal!!! ko letak picture tu coz ko tak reti naik moto kan?? hahahaha :P

Farisha said...

congrates farah :)

wey, aku pn cuak nk jmpe dentist ni lps intersessi. tak tenang hidup. hahaha. tp doc tu cun, excited gak nk g sket2! haha

farah asyikin said...

eila

hahaha. aku pun tak tahu kenapa. eh sape ckp aku tak pandai naik moto? boleh laa. cuma takot sebab dah lama tak naik. =)

farisha

terima kasih babeh. nak jmpa doktor memang takot kan. tak kesah laa dentist ke ape doktor biasa ke. haha. tak kalau doktor handsome lagi semangat kot. :)