Blogger Templates

Pages

Followers

Monday, May 16, 2011

hari jadi guru. :)

assalamualaikum dan salam sejahtera semua. 16 May is a special day for teacher ! selamat hari guru buat semua guru di seluruh malaysia terutama sekali cikgu di SEKOLAH KEBANGSAAN SULTAN ISMAIL, SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SULTAN ISMAIL & MRSM KUANTAN ... semoga Tuhan merahmati semua cikgu-cikgu. tanpamu cikgu siapalah aku.

haishh sejak 3 tahun dah tinggal kan sekolah ni terasa rindu pulak nak sambut hari guru. teringat dulu-dulu. setiap tahun mesti minta duit ngan mak ayah sebab nak belikan hadiah buat cikgu even sekuntum bunga ros. mula-mula mak ayah aku kasi lah sebab ingat kan nak bagi dekat sorang cikgu tapi lama-lama mau nya tak membebel sebab aku kalau boleh nak bagi hadiah dekat semua cikgu. hahaha. mana tak pokai parents aku. hahaa. sori mak abah !!

actually masa hari guru ni pun bukan nya aku selalu datang sekolah. masa sekolah rendah memang lah datang sebab waktu tuh tak kenal lagi erti ponteng. haha. masuk sekolah menengah memang haram lah nak pergi sekolah on 16 May. better stay at home. tak kan nak lepas kan peluang dapat cuti. hehehe. tapi tuh semua dulu sekarang tidak lagi. yelah kat universiti mana ada sambut hari guru sebab selalu nya cuti semester macam sekarang ni haa. pape pun back to my point :

" HaPpY tEaChEr'S dAy !!! "

No comments: