Blogger Templates

Pages

Followers

Monday, May 23, 2011

bila si budak kecil ini membesar

assalamualaikum dan salam sejahtera semuanya.


apa nak cite arini? erm nothing much tapi ada satu benda yang hari-hari menceriakan cuti aku ini. duduk dekat umah memang membosankan tapi bagi aku ini je lah waktu yang aku ada untuk spend masa sama-sama dengan family aku yang tercinta. cewah ayat abis skema aku ni. umah aku ni dah lama tak ada baby. even tak ada baby aku still ada anak saudara yang selalu buat orang ketawa. makin besar makin suka nyanyi. umur belum sampai lagi 3 tahun tapi cakapnya mengalahkan budak umur 7 tahun. lagu-lagu tip top sekarang ini semuanya dia hafal. kadang-kadang lagu yang aku tak tahu pun dia tahu. hahaha. budak-budak sekarang makin pandai kalau nak di bandingkan dengan kanak-kanak dulu. =)


lucunya tentang budak comot ini :

1- suka dipanggil muizzuddin bukannya adryan!
2- suka membebel mengalahkan nenek tua!
3- suka nyanyi lagu happy beday to me !!

tapi semalam dia nyanyi 

hepi bday to u,
makan ubi kayu,
minum susu lembu,
lembu buat tak tahu.

bantai gelak lah aku dengar dia nyanyi. ayahnya ajar dia cakap.

okeyh lah semua.
sampai di sini saja entry kali ini.
jumpa lagi.
:)

No comments: