Blogger Templates

Pages

Followers

Sunday, May 15, 2011

cerita hari ini.

assalamualaikum semua dan salam sejahtera. kerana kebosanan yang teramat lah sangat dalam kehidupan seharian aku ni, ari ni aku pun merajin kan lah diri menjalani sesi blogwalking. hahaha. tak ada lah blogwalking sangat pun. just singgah kat belog kawan-kawan dan follow-follow gitu aje. errm cuti lama-lama ni membosankan jugak kan. kalau lah aku dapat amik lesen kan bagus. tapi nasib pulak tak menyebelahi aku ni. fullu booked pulak masa aku ngah sedap-sedap cuti. tak apa lah cuba lagi lain kali lah nampaknya kawan-kawan. so cita-cita tahun ni nak pergi beraya umah kawan bawak kereta sendiri hanya tinggal cita-cita semata-mata lah nampak gayanya. never mind... there is always next time for you farah!

huuuuuuuu. tinggal lagi 10 hari before result keluar. macam mana lah nasib aku pulak kali ni yek? bertuah lagi ke tak? paling aku takut sekarang ni FM. jangan lah ada yang fail. tak larat eden nak belaja lagi sekali. Ya Allah ya tuhan ku, Kau berikan lah kejayan kepada ku dan kawan-kawan ku setelah kami berusaha. amin. :) kalau result dah nak keluar maknanya tak lama lagi aku kena balik kolej lah kan. adoiii. ni yang malas ni nak sambung belaja lagi. another two semester before i got diploma. oh yeah tak sabar rasenya nak bergelar graduan. hahaha. angan-angan tinggi nak capai anugerah naib canselor. fuhhhh. tinggi tuh. doakan aku ya kawan-kawan semua.

okeyh lah got to go. entry panjang-panjang nanti korang jemu pulak nak membaca nya. *ada ke yang baca kat belog aku ni? so.... see ya. have a good day semua. :D

No comments: