Blogger Templates

Pages

Followers

Monday, June 28, 2010

perjumpaan singkat!

salam semua. ari ni aku tak stay kat umah je. ada laa cket kuar umah g bndr jpe kwn2. aku,clah,ain and dila. 4 orang je. bis tu yang lain xnk join. xdpt nk join kot. cz ada yang nk blik hostel, ada yang blik maktab dan ada gak yang blik poli. sem baru kan dh nk stat so ada yang bru dftr ari ni utk sambung blaja ke degree. maknanya semua kwn2 aku dulu dh besar.. ngan aku skali dh dewasa. oh no! bru sedar umo dh nk masuk alam 2 kt dpan. next year will be coming to us! haha.. 20 !!! macam terlalu awal utk katekan yang kteorg dh dewasa. xsbr pun ada gak nk menjangkau umo 20.. hehe nmpk mature cket. tapi kali ni jumpa tak amik gmbr laa plak.. lupa laa cz terlalu xcited. ishh,, macam mana laa boleh tak ingat nk snap2 gmbr ni.. k laa all.. semua again next time!

p/s : clah,ain n dila pun tak ingtkan aku nk snap2 gmbr ni.. lupa dh nenek nyanyuk kan.. hehe

No comments: