Blogger Templates

Pages

Followers

Sunday, June 27, 2010

*ehem ehem.. sound check 123.. ok tak ni?? ehem ehem
ok salam semua.. aiii bertemu lagi kita di blog ku yang ntah pape ni..ari ni tak pape cerita yang menarik sgt laa yg smpai di telinga ku ini.. 
now i become whiteholic!! oh no man.. tbe2 je aku ske warna putih ni pe hal erkk.. plik pun ada gak..xpenah2 aku ske warna yang suci lagi murni ni.. haisshh apa sudah jadi sama aku?? arghh watever laa xpenting pun semua tu.. tapi skank ni semua bnda yang warna putih aku nk beli.. oh god xkan aku nk jd shopaholic gak kot.. tak mungkin terjadi krana aku tak ske bershopping! letih kaki kalo shopping.. hehe 
putih menawan hatiku!!!

slipar pun warna putih.. bkn heel ke. aku dh ckup tggi kot

handbag pun putih..even jam pun putih..

tapi yang ini boleh ke aku miliki?? mak abah nk kete ni..ishh
buat tdo tak lena je!

p/s : korang nye fav color ape erk.. tak plik kan ske semua warna putih..
PUTIH SUCI MURNI & MENAWAN!!!!!

No comments: