Blogger Templates

Pages

Followers

Tuesday, June 22, 2010

makanan hati dan jiwa!

ape korang rase bila seharian korang tak makan?? pasti lapar kan.. kali ni aku nk ckp bkn pasal mknan yg macam korang mkn tu. ni mknan lain sikit. tgh bosan sambil tggu cerita NOKTAH ERNA td, mak aku buka laa channel ape tah aku dh lpe laa plak tp aku sempat gak dgr ustaz ni ckp "hati dan jiwa tanpa makanan tak ada maknanya!! maksud makanan yang ustaz tu nyata kan ialah zikir dan selawat!!" idup kita sbgai manusia ni pasti byk pancaroba kan, tapi jgn laa sekali2 lpe utk berselawat ke ats junjungan Nabi.. sama2 laa kta utk melakukan nya. aku ni bukn org yg alim pun tp skdar beringat2 sesama sndri kn.. :)

p/s : aku bukan org yg lyk utk menyatakn hal ini dgn lbih dlm. 
idup tanpa ibadat kpd Tuhan ibarat pohon yang tumbuh sesaat!!

No comments: