Blogger Templates

Pages

Followers

Thursday, June 24, 2010

ibu tersayang!

mak aku ni macam-macam laa.. sepanjang aku cuti sem ni ada je bnda yang dia membebel kat aku..
haha.. tak kisah laa kan nk meleter kat ank sndri pun kan. tapi bagi aku macam pelik je.
aku ni jenis yang tak suka kuar umah*time cuti laa. boleh mak aku cakap macam ni kata aku "pergi laa kuar sekali sekala tengok dunia luar! ni asyik duduk umah je. xbosan ke duk terperuk je kat umah ni??" kalo mak korang mesti xckp mcm tu kan. tp mak aku haa bleh dia ckp kt aku cmtu. agaknya pelik kot tgk aku asyik duk umah je. *mak kalo laaa mak nak taw farah ni kt umah je xkuar cz mls laa no transportation.tggu t dh ada lesen ye mak,memang xlekat kat umah laa. bru taw yang aku ni ske jln2. pdhal kalau kt kl tu mane penah aku duk diam.. asyik merayap je keje aku. siap kne marah lagi ngn abg aku! hehe

lagi 1 hal,, aku tak makan pun mak aku marah..ish3 macam mane laa aku nk mjlnkn diet aku yg xpnah2 mnjadi ni mak oiii kalau mak asyik suh makan je.. memamg macam2 laa mak aku ni! tapi walau cm tu skali pun sikap mak aku,, aku taw dia sygkn aku laa tu sebab tu dia asyik suh buat bnda yang bertentangan ngn pendirian aku.. hahaha.. mati aku kalau mak aku bace entry aku kali ni.. :)

p/s : nasib baik laa dalam soal2 kahwin ni mak aku tak masuk campur.. kalau tak memang mati laa adik-beradik aku nak kahwin ngn pilihan kluarga! bnda tu takkan blaku laa... alhamdulillah..amin

No comments: