Blogger Templates

Pages

Followers

Thursday, June 17, 2010

pantang orang tua!

sejak aku lahir sampai laa skank ni aku slalu dengar nak wat bnda ni salah,bnda tu salah.pantang orang tua namanya.

1 : jangan nyanyi kalau di dapur!
alasannya : nanti kahwin ngan orang tua.
kesimpulan aku buat : habis tu kalau nak kahwin ngan selain orang tua, takkan nk kena menari kot. korang  leh byg x smbil msak ke,potong syur ke wat shuffle. haha. mseti lwk bis laa :)

2 : tak boleh menyapu malam2 buta.
alasannya : tolak rezeki.
kesimpulan aku : kalau rumah bersepah,korang biar jelaa. tetamu dtg tgk umah korang mesti mcm tokang pecah(kalau kebetulan laa dia dtg mlm2)

3 : jangan makan depan pintu umah.
alasannya : nanti mak mertua x sambut(for ank dara).
kesimpulan aku : bis tu kalau meja makan depan pintu umah cm ne??xkn nk mkn dkt toilet kot?? eeee... geli eden!

byk lagi sebenarnya tp tiba2 xdpt pkir plak..haha
sometimes i think taboo like this is unreasonable!

p/s : tapi pape pun yg mak parents korang ckp,korang kne dgr gak.kalau x kurang ajar namanya. ingat,syurga itu terletak dibawah telapak kaki ibu!

No comments: