Blogger Templates

Pages

Followers

Tuesday, June 15, 2010

memang betul!

memang betul dalam dunia ni sukar untuk mencari orang yang sempurna..memang betul dalam dunia ni tak ada yang sempurna..tapi apa salahnya jika kita cuba memperbaiki ketidaksempurnaan kita itu agar mencapai ke arah tahap sempurna??aku tak tahu sama ada aku telah melukakan hati kawan aku sendiri ke,kawan baik aku ke,,entah la aku tak dapat mengesan apakah benar perkara sedemikian telah berlaku..tapi jikalah benar perkara itu berlaku bermakna aku telah melakukan kesilapan yang berulang..sebelum ini aku pernah dilukai oleh teman baik aku sendiri dan aku tahu persis bagaimana rasa sakitnya hati terguris terluka kerana dek perbuatan kawan sendiri.andai aku telah melukakan hatimu,sedarilah bahawa aku tidak bermaksud untuk melakukan itu.ampun maaf dari ku ini..

p/s : hari ini baru aku sedar nak mencari kawan yang sentiasa ada disisi memang susah.tapi aku redha dengan kehendak-Mu..


No comments: