Blogger Templates

Pages

Followers

Friday, July 2, 2010

melayu tak mudah lupa!

salam semua.. ape khabar semua?? chat?? aku ni tak chat cket laa dh 2 ari demam haa.. agak nya demam tanda xnk tgglkn umah kot.. hehe.. Tun Mahathir penah berkata MELAYU MUDAH LUPA!!!!!! and aku rasa semua tu dh xbtol skank krana kebanyakan nya org melayu dh ingt pd janji2 yang penah mereka buat. pdhal hal yg sebaliknya berlaku pd org bukan melayu. al-kisahnya mcm ni ayah aku jnji nk jpe kwn dy(org bukan melayu ek) dekat bndar. ayh aku smgt laaa kuar awl2 takut kwn dy tggu.. alih2 org tu leh plak dtg umah aku tye ayh aku mane?? ayaaa... ayoyo sdah lupa kaa jnji mau ketemu dibndr woo bukn di umah laa.. tgk sape yg mudah lupa skank ni??

p/s : there is another one day left 4 me to stay at home! oh no man my holiday is gonna reach to the end! i just realise it! i need more days at home!!!! eh eh korang ingat tak entry aku yg pasal pantang larang orang tua tu??? jgn percaya sgt taw t jd syirik laa and Tuhan xkn ampun kn orang yang percaya pd syirik. ish minta selisih 44 malaikat.. k laa see u all in new coming chapter!

No comments: