Blogger Templates

Pages

Followers

Thursday, July 8, 2010

kehidupan baru telah bermula!

salam semua.. hehe lama dh x update blog. xda masa laa plak nk update2 ni. skank ni kan sem 3 aku baru je start haa. so mcm2 kne wat laa. kemas2 umah, kemas barang, klas sana klas sini. sem ni classmates dh bertukar nmpknya. new scenery in my daily life :) so far so good. cuaca je yang tak menentu smpai suara aku pun dh brape hari haa rock!! rock laa sangat tapi sakit ni hanya Tuhan je yang taw. asal bgn pagi je sakit tekak.. dugaan awl2 sem ni. aishhh jerman lwn spain skank ni. xleh tgk laa plak guys controls tv. aduyaiii !!! mampus p laa. skank ni pun lom tdo bkn nya online je k.. standard laa life seorang student stay up smpai 2 3 4 pagi.. hehehe subject 4 today ape lagi kn kalo tak CALCULUS!!! *struggle lbh utk back up blik result sem lpas ni!! nmpk snang dh blja taw laa cmne.


bukti k!!

zoom !!!!! new chapter tp xphm mane! action je lbh aku ni
 

akibat study ngn bai ni. semua bersepah! haha
tak da laa tpu je

p/s : awl2 sem ni rajin laa cket aku ni. tp tggu laa lg brape mggu sure mls nya aku ni.. hehehe tak da laa korang doakan la aku ni agar berubah cket. mane taw doa korang tu bwk berkat utk aku kan bgus gak. ltak gmbr nni saje je nk cover dr famly aku mane laa taw t diaorang follow up aku n tgk aku asyik update blog without study! hehe *bgus tak plan aku?? k laa see u all next post! LONG LIVE SPAIN!!

No comments: