Blogger Templates

Pages

Followers

Sunday, July 11, 2010

kebahagian dulu kini kembali!!

salam semua.. korang ape khabar?? today is the first day on the first weekend stay at alamanda. alamak terasa nk blik ke umah laa plak kan. tapi nk wat cmne umah dh jauh :'( tak pe laa asalkan still ada housemate yang menemani.. hehehe. pernah tak korang kehilangan orang yang sering ada bersama korang even tok 1 tahun?? btape sdihnya ati ni bila dpt taw housemate ak dh tak masuk uitm lagi.. ibarat satu bulatan yang perfect tiba2 kosong 1/4 daripadanya.. *mak aii macam soalan math je.. :) tapi btol weiii tu laa yang aku rase.. kalo orang lain tye aku pun ape yang aku rase bila adah tak da ni memang tu je laa jwpn aku.. pdhal aku dh tak da idea nk bg jwpn ape.. hehe tak da laa gurau je.. tapi hari ni rindu kt adah ni dh terubat cket. sebab kteorang kuar jpe dia.. walaupun jpe tu hanya utk brape jam je tapi aku rase macam kebahagian yang selalu menghiasi umah kami semua. keriuhan antara kami ni terasa buat seketika. dan baru aku perasan rupa2nya kami ni saling melengkapi.. hehe emotional laa plak aku ni.


sebelum pergi nyempat je amik gmbr.. hehe

peeewiittt santek nya qema and mamu.. ;)

hehe

ape motif ko mamu tnjuk2 bju plak ni?? haishh xphm!

kita makan dulu!! nganga luas2 iwe.. haha

oh no man ada EYEBAG ... *tak cukup tdo ke aku??

sesi buang mase bersama housemates aku laa ni.. tak da laa sesi jejak kasih adah and bai sebenarnya ni.. bai kan nangis hari tu bila taw adah dh tak da kt alamanda.. hehe 

p/s : ape2 pun adah keputusan ko buat,, aku and kwn2 tetap sokong ko dari belakang. ape yang ko rase terbaik utk ko itu laa yang terbaik bagi kteorang!! jgn lupa kteorang plak k. WE ALL LOVE YOU FOREVER AND EVER babeh!!

weiii korang tengok ni hamster bai tdo.. hehe kelakar kot

noona yang sedang bunting.korang tengok laa dia tdo dlm ape tu.. haishh

ni lagi sekor. ish ish ish mikey ni

adakah gaya tdo haiwan ni seperti tuan nya?? haa yang tu laa yang kita tak tahu..

k laa see you all later..

No comments: