Blogger Templates

Pages

Followers

Monday, February 7, 2011

adoiiii

hye, sesudah kembali ke tapah, terasa bosan pula. dah skang ni kena tinggal sorang2 dlm bilik. mana iwe dengan meeting nya, tney ngan tak balik2 lagi nya and paling best and buat hamba tak puas ati ni qema dengan mc seminggu nya. adoiiii. geram2. nak jgak cuti seminggu weyh. doktor kasi laa saya mc jgak. saya pun demam jgak ni. TERPAKSA melarat kan diri ke kelas. alamak terlebih poyo sudaaahhhh. hahaha. mari dengar cite hamba. bukan cte ape pun. semalam punya laa penat, kebas buntut aku ni haa duk dlm bus selama 9 jam. lama kan. kalo korang pun rase lame aku ni haa yang alami keadaan tu ape lagi???? mak aiii lame tu. hampir separuh ari masa aku dibazirkan duk dlm bas je. mase tu leh dimanfaatkan ngan buat bnda lain lagi. study ke, tulis blog ke. acecececehhh !! semangat kental nk balik tapah punya pasal laa ni. kental laa sgt. tak da laa. bukan ape pun. cuma stuck dlm jam kot dari sempadan bentong hingga ke ufuk utara. kikiki. hingga ke kl daaaa. lalu ikot bentong laa. aku kan org kemaman. RnR punya laa penuh ngan orang. bukan org cina. orang melayu yang berlambak. aku pun dah musykil orang melayu sambut gong xi fa chai gak ke?? aku tengok dah mcm cuti raya puasa je haa. orang melayu pakat ramai2 balik ke kampung halaman yang tercinta nian indah. fuhhh ayat. konfem A+ kalo wat karangan ni. haha. aku ni sabo je laa duk dlm bus. nak tido pun tak leh lena. mana tak nye dpt seat blkg kot. kat tayar bus, konfem2 laa poning eden ni. nak muntah pun ado haa. sampai skang lagi eden rase haa. mkn je rase nk buang balik. adoiiii. penat2. dengan keadaan diri yang tak berapa nak stabil ni lagi. ubat jgn harap lah aku leh telan ye. bff aku tu. tak kan laa nak telan bff aku sendiri !! haha. tapi syukur alhamdulillah tak de ape2 yang terjadi. eden dh slamat smpai ni. dh g klas pun ari ni. :D okeyh laaa. tu je hamba nak kongsi. konklusinya, plan your trip !! okeyh adios abestos sekalian umat manusia sejagat di muka bumi yang terindah ini. salam gorgeous reader from the most gorgeous blogger !! calobeteh !!!

No comments: