Blogger Templates

Pages

Followers

Sunday, December 26, 2010

semalu-malunya !!!

salam semua. haishh malu btol laa aku. ada ke wat status cm tu. wat malu je. hack aku plak. nasib baik abg sndri. kalo tak dh lame kne hempok ngn aku. haha. sbr jelaaa. mentang2 baru balik umah kan. tak de keje kaco adik dia ni. sayalah wanita paling cantik di abad ni. paling menawan. podaaaa. malu sigh. kalo dia ada fb aku tag byk2. geram pun ada. hahaha. aishh ai ni dh ada change drive kete tapi mak plak tak kasi. sdihnya saye. ermmm. katenye kete bsar mana leh bwk. aku teringin sigh nk drive tapi xda lesen laaa plak. ble agak2 saye leh drive secara halal on the road ni.??? kepingin dong !!!

*next week je tggl mase tu stay at home./kuliah pun dh nk start. tapi mood blja aku ni tak start2 lagi. huahuahua. esk posting brg ke KL !!!!!!! tapah, here i come ! cm laa aku nk sgt p sane. :D

No comments: